Logga in

Ekonomisk förvaltning i brf till ett förmånligt pris

Få experthjälp från Nabos ekonomiska förvaltare för att hantera den löpande ekonomin, bokslut och bokföring, samt frigör tid för styrelsen.

Ekonomisk förvaltning Teknisk förvaltning Juridik

Vi erbjuder heltäckande ekonomisk förvaltning för brf till ett konkurrenskraftigt pris

Priset på ekonomisk förvaltning i en brf inkluderar mycket av det som är betungande för en styrelse. Genom att anlita oss på Nabo för ekonomisk förvaltning i en brf förenklas det praktiska arbetet med att administrera hyror och avgifter. Det blir också en lätt sak att sköta bokslut, löpande bokföring och förteckningar.

I större föreningar är det orimligt att kassören och övriga styrelsemedlemmar ska ta på sig detta – man behöver anlita proffs för åtminstone några av de uppgifter som hör till ekonomisk förvaltning. Annars blir det svårt att hitta lämpliga personer som är villiga att ta ett uppdrag i föreningens styrelse. Med Nabo som partner kommer ni inte att ha den typen av problem utan det blir både lättare och roligare att sitta i styrelsen i en brf.

Det lönar sig med ekonomisk förvaltning i en brf

Vi på Nabo är experter på ekonomisk förvaltning. Det innebär inte bara att ni kan få hjälp med den löpande administrationen utan det ingår även rådgivning inför viktiga ekonomiska beslut. Det innebär att ekonomisk förvaltning i en brf har ett lågt pris i förhållande till vad ni tjänar på den. Att till exempel välja rätt finansieringsmodell av ett stambyte eller andra stora renoveringsprojekt påverkar föreningens ekonomi under lång tid framöver. Risken för att det ska begås fel som kostar pengar vid ekonomisk förvaltning minimeras dessutom. 

Kontakta oss så att vi kan lämna en offert med pris på ekonomisk förvaltning i er brf.

Nabo tillhandahåller komplett ekonomisk förvaltning

Här är exempel på vad vi erbjuder om ni anlitar Nabo för ekonomisk förvaltning i brf till ett förmånligt pris:

  • Personligt stöd för styrelsemedlemmarna och finansiell planering
  • Hantering av avisering, leverantörsfakturor, bokföring, budgetering, bokslut och årsredovisning
  • Skatter och avgifter till myndigheter
  • Överlåtelsehantering och lägenhetsregister

Vårt digitala verktyg ingår i priset för ekonomisk förvaltning i en brf

Vi har utvecklat ett användarvänligt och mobilanpassat verktyg som vi använder under arbetet med ekonomisk förvaltning i en brf. Även våra kunder får tillgång till verktyget, och det skapar bra förutsättningar för ett resurseffektivt samarbete där inget hamnar mellan stolarna. Verktyget är en av anledningarna till att vi på Nabo kan erbjuda ekonomisk förvaltning i en brf till ett konkurrenskraftigt pris. En annan fördel är att arbetet blir transparent och lätt att följa för styrelsen och alla andra behöriga. Inloggningen sker enkelt med BankID. Här är några exempel på funktioner som finns integrerat i verktyget och som alltså ingår i priset för ekonomisk förvaltning hos Nabo:

  • Digital brevlåda
  • Dokument- och avtalshantering
  • Realtidsrapporter
  • Attestering av leverantörsfakturor
  • Integrerat bankkonto
  • Lägenhetsförteckning
Ekonomisk förvaltning med Nabo
Komplett ekonomisk förvaltning
  • Personlig rådgivning
  • Långsiktig finansiell planering
  • Löpande administration
  • Avisering, fakturor, bokföring mm
  • Budgetering och bokslut
  • Årsredovisning och rapportering
  • Skatter och uppgifter till myndighet
  • Lägenhetsregister och överlåtelsehantering
Enkelt och mobilanpassat verktyg
  • Digital brevlåda
  • Digital dokument- och avtalshantering
  • Säker inloggning med BankID
  • Notis när du behöver agera
  • Realtidsrapporter
  • Attestering av leverantörsfakturor
  • Integrerat bankkonto
  • Bokföringsunderlag och bokslut
  • Lägenhetsförteckning
  • Integrerad ärendehantering
  • Åtkomst för medlemmar och revisor
Utbildningar och kompetensutveckling
  • Grundläggande utbildning
  • Utbildning i kundportalen
  • Webinar inom ekonomi, fastighet, juridik
  • Fördjupande webinar
  • Nyhetsuppdateringar
  • Aktuell info för brf:er och fastighetsägare
Få en prisindikation

Därför ska du välja Nabo

Thumb team
Proffsigt

Få ett team av engagerade experter som ger snabba svar och löser problemen

Thumb time
Tidseffektivt

Minska arbetsbördan och frigör tid med enkla digitala lösningar

Thumb longterm
Långsiktigt och transparent

Säkerställ kontinuitet genom samlad dokumentation och kommunikation i kundportalen

Vad kunder säger om oss

Kunskap och erfarenhet

"Det finns en kunskap och erfarenhet som gör att det fungerar väldigt smärtfritt för oss."
Björn Nilsson, pensionär: Fajansen 8, Stockholm

Det bästa med Nabo är kundportalen

"Det bästa med Nabo är kundportalen, det är enkelt att få överblick av ekonomin"
Andranik Safaryan, Egenföretagare: Mörsaren, Uppsala

Jättebra stöd både administrativt och juridiskt

"Styrelserollen var ny för mig och jag fick ett jättebra stöd både administrativt och juridiskt."
Mia Gustafsson, Redovisningsansvarig: Fabrikshuset, Värmdö

Tillmötesgående och tillgängliga

"Vi hade stort behov av stöd vid ombildningen vilket vi fick av Nabo. Våra kontaktpersoner har alltid varit väl insatta i vår situation – kunniga, tillmötesgående och tillgängliga."
Marianne, Pensionär: Alphyddans ros, Stockholm

Kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare

"Vi är väldigt nöjda med vår kontaktperson och tjänsterna som erbjuds. Jag skulle rekommendera Nabo till föreningar som vill ha kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare."
Jan, Bygglärare: Hemmet 14, Stockholm

Effektivt och användarvänligt

"Nabo har skapat en produkt som är effektiv och användarvänlig. Styrelseverktyget bidrar till den kultur vi har i föreningen där alla hjälper till."
Thomas, Advokat: Åldermannen 100, Stockholm

Kundplattformen är riktigt bra

"Kundplattformen är riktigt bra och genom den får vi en bra överblick på allt som berör vår brf"
Karl-Gunnar, Pensionär: Fältspaten, Uppsala

Smidigheten gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo

"Hanteringen av fakturor och ärenden har utvecklats på ett bra sätt. Inte minst smidigheten med attesteringen och årsredovisningen gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Per-Olof, Styrelseledamot: Sirius nr 18 upa, Stockholm

Tillmötesgående och serviceinriktade

"Medarbetarna har alltid varit mycket tillmötesgående och serviceinriktade."
Kenneth, pensionär: Näktergalen 27, Sthlm

System som alltid har fungerat

"Kundportalen är ett oerhört bra system som alltid har fungerat."
Dick Kjellberg: Smeden 2, Stockholm
Få en prisindikation
Upptäck fler tjänster
Juridisk rådgivning

Nabos juristteam stöttar fastighetsägare och bostadsrättsföreningar med juridiska frågor och utmaningar. Teamet har lång och omfattande erfarenhet av fastighetsrätt, entreprenadrätt och avtalsrätt. Läs mer här.

Teknisk förvaltning

Vi erbjuder komplett förvaltning enligt AFF. Få personlig förvaltning med dedikerad kontaktperson och enkla digitala lösningar. Läs mer här.

Försäkring med BRF-Trygg

BRF-Trygg är en unik försäkringslösning i samarbete med försäkringsförmedlaren Proinova, utformad för bostadsrättsföreningar som har förvaltning genom Nabo. Läs mer här.

Möt våra medarbetare
Kristin, Ekonomisk förvaltare och säljare på Nabo
Erica, Uppstart och utbildning på Nabo
Markus och Maj-Britt, ekonomiska förvaltare på Nabo
Få en prisindikation

Vi gör det enkelt för medlemmar i din brf

Thumb baselinesenfesrferftimentverydissatisfiedblack48dp
Medlemmar får snabb hjälp vid frågor

Medlemmar kan ställa frågor och få snabba svar från ansvariga avgift- och hyresförvaltare direkt i portalen.

Thumb digital
Medlemmar får tillgång till avier och viktig information

Säker inloggning i portalen med hjälp av BankID och hantering av avier och aviseringssätt. Medlemmar kan se info om sin bostad, innehavare, andelstal och viktiga dokument från styrelsen direkt i portalen.

Thumb baselinedescriptiongreen48dp
Digital hantering av medlemsansökan och mäklarbild

Styrelsen hanterar inkomna överlåtelser och godkänner digitalt med hjälp av BankID. Mäklare kan begära mäklarbild utan hantering av styrelsen.

Dedikerat uppstartsteam för bekymmersfri övergång

Steg 1
Säg upp befintligt avtal
Glöm inte ha koll på uppsägningstiden så att det inte förlängs automatiskt.
Steg 2
Luta er tillbaka - vi hanterar hela bytet
Slipp pappersarbete och kommunikation med er nuvarande förvaltare - med en fullmakt sköter vi det åt er
Steg 3
Få en egen curlingförälder
Vårt uppstartsteam hjälper er att komma igång och finns tillhands så länge som behövs.
Få en prisindikation
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies