Vi kombinerar marknadens ledande digitala plattform (som gör all dokumentation enkel och lättillgänglig för dig som boende) med personlig kontakt med ekonomiska, tekniska och juridiska experter som snabbt hjälper dig att lösa problem om de uppstår.
Här listar vi några av de tjänster du som boende i bostadsrättsförening med Nabo som fastighetsförvaltare har tillgång till:
- Personlig hjälp vid felanmälan: Nabos team guidar dig vid enklare åtgärder i bostaden, bokning av arbete eller upprättande av felanmälan.
- Tillgång till jour: Få tillgång till Nabos jourteam för att snabbt åtgärda akuta problem i fastigheten.
- Fasta priser för dig som boende: Du kan enkelt beställa arbeten i din egen lägenhet till fasta priser från vår lista.
- Beställ enkelt via telefon: Lägenhetsarbeten beställer och bokar du enkelt genom felanmälan direkt via telefon.
- Lokala fastighetsskötare: Lägenhetsarbeten utförs av era lokala fastighetsskötare som regelbundet rör sig i fastigheten.
- Tillgång till dokument: Få tillgång till alla dokument som styrelsen önskar dela.
- Ansökan vid andrahandsuthyrning: Som boende i fastigheten kan du enkelt ansöka om att hyra ut i andrahand i portalen.
- Boendeservice: Du kommer snabbt i kontakt med Nabos team när du har frågor som rör parkeringsköer, avtal och avier.
- Lägenhetsförteckning: Få tillgång till en uppdaterad lägenhetsförteckning utan att behöva kontakta föreningen.
- Smartare köhantering: Enkel och smidig köhantering av parkering, garage och förråd som sköts direkt i portalen.
- Enkel dialog via ärenden i portalen: Registrera dina ärenden i plattformen och kommunicera enkelt med både styrelse och förvaltare.
Låter det bra? Om du inte redan har Nabo som fastighetsförvaltare kan du byta här. Det är enkelt och kräver minimal ansträngning från er sida vid en övergång.