Vill du arbeta på ett bolag med kunden i fokus och som har siktet inställt på att förändra en hel bransch? Vill du arbeta med administration, bokföring och ekonomi? Vill du jobba i ett härligt team där vi hjälper varandra men där du också förväntas ta stort eget ansvar? Då är Nabo stället för dig.

Varför ska du söka dig till Nabo?

Nabo är Sveriges fjärde största förvaltare av bostadsrättsföreningar. Vår mission är att forma framtidens förvaltning och boendetjänster med syftet att göra det enkelt och engagerande att ägna sig åt sitt boende. Bolaget är en sammanslagning av Rådrum, Conzignus Hem och Fastighet, Valvet AB samt Ekonomisk förvaltning i Uppsala. 

Vi kände att det var på tiden med en förvaltningstjänst som faktiskt är i tiden. Digitala lösningar tillsammans med proffsig och personlig service. Nabo är lite som stödhjul för brf-styrelsen. Men också bästa kompisen, stjärnkonsulten och curlingföräldern. Med vår plattform samlar brf:en allt som har med föreningen och fastigheten att göra på ett ställe vilket sparar tid och ger styrelsemedlemmarna en enklare vardag.

På Nabo jobbar ca hundra experter inom ekonomi, fastigheter, IT och juridik för att varje dag underlätta vardagen för våra kunder. Våra värderingar bygger på att vi skall ha kul tillsammans, vara fokuserade på att lösa våra kunders utmaningar och överträffa dem, modiga i att våga förändra samt skapa enkelhet för våra kunder som oftast saknar både tid och fördjupade kunskaper.

Vi har idag sex kontor i Slussen, Sickla, Hägersten, Uppsala, Göteborg och Söderhamn och omsätter ca 120 msek med god tillväxt och lönsamhet. 

Arbetsuppgifter och ansvar

Du kommer jobba i en grupp med andra avgift-hyresförvaltare, där du hanterar och kommunicerar med medlemmar och styrelse per telefon, mejl och ärenden kring:

  • Lägenhetsregister
  • Avisering/fakturering
  • Parkeringsköer/avtal
  • Lokalhyresgäster/avtal

I detta ingår också uppläggning av nya kunder, enklare intäktsanalyser och viss bokföring. I gruppen har du eget ansvar för en del av kunderna.

Kvalifikationer

Hos oss är din personlighet viktigast och för att passa in i rollen så bör du 

  • Ha en positiv inställning och agera lösningsorienterat
  • Vara noggrann
  • Vara ansvarstagande
  • God samarbetsförmåga
  • Ha god en servicekänsla i kontakt med kund
  • Vara duktig i kommunikation både i tal och skrift
  • Våga utvecklas och förändra

Vi ser att du har gymnasial utbildningsnivå eller liknande alternativt erfarenhet av ekonomi, bokföring och administration. Tidigare arbetslivserfarenhet är ett krav.

Meriterande för rollen är om du har tidigare erfarenhet av bostadsrättsföreningar och/eller branscherfarenhet samt arbetserfarenhet från serviceyrke. 

Kontakt 

Tjänsten avser en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. 

För att söka tjänsten skicka CV och ett personligt brev till jobb@nabo.se och ange "Avgift-och hyresförvaltare" i ämnesraden. Har du frågor, kontakta gärna HR-chef Ola Hall på ola.hall@nabo.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!