Ledande digital plattform förenklar styrelsearbetet
Nabo är framförallt känd för sin digitala plattform som utvecklats specifikt för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare. Den ger en utmärkt överblick över det som är viktigast för våra kunder, såsom fakturor, avier, beslutshistorik, tekniska ärenden och skadeärenden, och finns tillgänglig dygnet runt. Vår plattform gör styrelsearbetet effektivt, enkelt och samlar allt på en plats.
Personliga förvaltare och branschledande experter vägleder och skapar trygghet
Oavsett om du i styrelsen har lite eller mycket erfarenhet av fastighetsägande, så är det viktigt att kunna få hjälp och stöd av en kunnig förvaltare om du har frågor eller om problem uppstår. Med Nabo får ni en personlig förvaltare som arbetar proaktivt och nära er, så att ni kan känna er trygga med att uppfylla alla myndighetskrav och att fastigheten håller ett gott skick.
Er personliga förvaltare skapar trygghet och blir ett komplement till den digitala plattformen. De är lätta att komma i kontakt med om ni har frågor och funderingar, enklast genom att skapa ett ärende i den digitala portalen, men också via telefon till er förvaltare under telefontider, så att ingenting faller mellan stolarna.
Heltäckande tjänster inom fastighetsförvaltning skapar positiva synergieffekter som gynnar er förening
Förutom ekonomisk förvaltning, teknisk förvaltning och juridiska tjänster erbjuder Nabo ett stort antal tilläggstjänster som bostadsrättsföreningar och fastighetsägare kan tänkas vilja ha. Det rör sig bl.a. om räntekonton som ger konkreta pengar, ramavtal med leverantörer som Fortum och Telia, hjälp med planerat underhåll, projektledning när ombyggnationer och stambyten blir aktuella, och mycket mer. På så sätt erbjuder Nabo en helhetslösning som förenar många aspekter av fastighetsägandet, så att styrelserna kan känna sig trygga med att få det bästa erbjudandet för sina föreningar.