Logga in

Hej! Här hittar du alla kontaktuppgifter och adress till oss

Är du styrelseledamot i en förening som redan är kund?
Logga in och ställ din fråga direkt i "Ärenden" för snabbare svar
Vanliga frågor för styrelseledamöter
Vad behöver vi i styrelsen tänka på inför övergången till förvaltning hos er?

Vi kontaktar avgående förvaltaren och driver in de underlag vi behöver för förvaltniningen hos oss. Det enda ni behöver göra är att återkoppla i det uppstartsärende som vi lägger upp i Kundportalen. Ni kan se ärendet som en checklista inför övergången.

Hur ändrar vi styrelsens sammansättning samt ändrar/uppdaterar attestregler?

Styrelsen ändrar detta under Övrigt - Användarhantering samt Attesträttigheter. Det är endast den som är satt som administratör (ofta ordförande) för Kundportalen som har rättigheter att ändra attestregler, om ni vill ändra vem i styrelsen som ska vara ordförande för verktyget kontaktar ni oss via ett ärende så ordnar vi det.

Är det möjligt att ha ett möte med er inför övergången?

Alla våra nya kunder erbjuds att närvara vid ett uppstartsmöte. På uppstartsmötet går vi igenom Kundportalen grundläggande, att tänka på inför övergången och rutiner kring förvaltningen hos oss.

Se alla frågor här

Kontakt för styrelse

Måndag - Fredag 09.00-16:00

010-288 00 24

Juristjour (juridisk vägledning enbart för styrelser)

Måndag - fredag 09.00 - 11.00

010-288 00 35

Är du boende/hyresgäst i en förening som förvaltas av Nabo?
Logga in med bankID och se t.ex. alla dina avier

Är du osäker på vart du ska skicka dokument? Eller behöver du kanske en blankett? Se mer info under vanliga frågor. 

Vanliga frågor för boende
Var hittar jag min faktura för avgiften?

Du finner dina avier genom att logga in. Inloggning sker med bankID. 

Vilka aviseringsval finns?

Vi erbjuder att få avierna per e-post, e-faktura, autogiro samt som en pappersfaktura. Du finner information om de olika aviseringsvalen genom att logga in på www.nabo.se/avisering. Inloggning sker med uppgifterna som återfinns på din avi.

Hur ansöker jag om e-faktura?

Anmälan sker via din internetbank. Sök upp oss bland leverantörer av e-faktura, antingen Nabo eller endast stor första bokstav N.

Banken vill ha betalarnummer när jag registrerar e-faktura/autogiro?

Betalarnummer är detsamma som ditt kundnummer och finns på din avi.

Se alla frågor här

Kontakt för boende/hyresgäst

Maila: boende@nabo.se

Eller ring: 010-288 00 27

Måndag - Fredag 09:00-12:00

Kontakta oss
Kryssa i vilka tjänster du är intresserad av!
Du kan välja hur många alternativ du vill.
Max 3 filer
Loremipsum.pdf
Max 3 filer
Loremipsum.pdf
Max 3 filer
Loremipsum.pdf
Tack [name], vi kontaktar dig inom kort.
För att hämta mäklarbild från en förening vi förvaltar, gå till Nabo Mäklarservice. Om du har andra frågor, går det bra att använda detta formulär.
Nabo Mäklarservice
Fortsätt
Logga in och ställ din fråga direkt i "Ärenden" för snabbare svar. Har du problem med att logga in – tryck fortsätt och använd formuläret.
Logga in
Fortsätt
Styrelsemedlem
010-288 00 24
Måndag - Fredag 09:00-16:00
Felanmälan
För snabbare hjälp med din felanmälan fyll i formuläret på: https://nabo.se/felanmalan
Boende/hyresgäst
010-288 00 27
Eller maila boende@nabo.se Öppettider: Måndag - Fredag 09:00-12:00
Felanmälan
010-288 00 26
Måndag - Fredag 07:00-16:00 Jourtelefon 16:00-07:00 Obs! Boende kan komma att debiteras för jourutryckningen. Vid frågor om debitering kontakta oss.
Representerar du en bank?
För frågor om pantkontroll eller utdrag från lägenhetsregistret - använd kontaktformuläret eller ring 010-288 00 09 så hjälper vi dig!
Är du mäklare?
Gå till https://maklarservice.nabo.se/ för att beställa mäklarbild. För att skicka in t.ex. dokument, använd kontaktformuläret.
Söderhamn
Stockholm
Uppsala
Göteborg
Malmö

Nabo har fått ny adress i Stockholm

Besöksadress: Hammarbybacken 31, Stockholm

Post- och budadress: Kabyssgatan 4D, 120 30, Stockholm

Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies