Hej! Här hittar du alla kontaktuppgifter till oss

Är du styrelseledamot i en förening som redan är kund?
Logga in och ställ din fråga direkt i "Ärenden" för snabbare svar
Är du teknisk förvaltningskund och kan inte logga in? Maila oss på teknik@nabo.se
Vanliga frågor för styrelseledamöter
Vad behöver vi i styrelsen tänka på inför övergången till förvaltning hos er?

Vi kontaktar avgående förvaltaren och driver in de underlag vi behöver för förvaltniningen hos oss. Det enda ni behöver göra är att återkoppla i det uppstartsärende som vi lägger upp i Kundportalen. Ni kan se ärendet som en checklista inför övergången.

Hur ändrar vi styrelsens sammansättning samt ändrar/uppdaterar attestregler?

Styrelsen ändrar detta under Övrigt - Användarhantering samt Attesträttigheter. Det är endast den som är satt som administratör (ofta ordförande) för Kundportalen som har rättigheter att ändra attestregler, om ni vill ändra vem i styrelsen som ska vara ordförande för verktyget kontaktar ni oss via ett ärende så ordnar vi det.

Är det möjligt att ha ett möte med er inför övergången?

Alla våra nya kunder erbjuds att närvara vid ett uppstartsmöte. På uppstartsmötet går vi igenom Kundportalen grundläggande, att tänka på inför övergången och rutiner kring förvaltningen hos oss.

Se alla frågor här

Kontakt för styrelse
Måndag - Fredag 09.00-16:00
 

010-288 00 24

Är du boende i en förening som förvaltas av Nabo?
Logga in med bank-id och se t.ex. alla dina avier
Vanliga frågor för boende
Vilka aviseringsval finns?

Vi erbjuder att få avierna per e-post, e-faktura, autogiro samt som en pappersfaktura. Du finner information om de olika aviseringsvalen genom att logga in på www.nabo.se/avisering. Inloggning sker med uppgifterna som återfinns på din avi.

Hur ansöker jag om e-faktura?

Anmälan sker via din internetbank. Sök upp oss bland leverantörer av e-faktura, antingen Nabo eller endast stor första bokstav N.

Vart skickar jag en ansökan om medlemskap?

Ni kan skicka handlingen direkt till oss så förmedlar vi ansökan vidare till styrelsen, i de flesta fall så är det firmatecknare (styrelsen) som beslutar i medlemsfrågan. Mäklare använder med fördel Mäklarservice elektroniska tjänst för överlåtelser och ansökan om medlemskap.

Se alla frågor här

Kontakt för medlemmar
Måndag - Fredag 09:00-11:30
 

010-288 00 27

Kontakta oss
Kryssa i vilka tjänster du är intresserad av!
Du kan välja hur många alternativ du vill.
Ladda upp fil
Ladda upp fil
Tack [name], vi kontaktar dig inom kort.
Styrelsemedlem
010-288 00 24
Måndag - Fredag 09:00-16:00
Boende/hyresgäst
010-288 00 27
Måndag - Fredag 09:00-11:30
Försäljning
010-288 00 25
Måndag - Fredag 09:00-16:00
Felanmälan
010-288 00 26
Måndag - Fredag 07:00-16:00 Jourtelefon 16:00-07:00
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies