Lär dig mer om portalen och dess funktioner, såsom t.ex. att lägga till behörigheter, attestera faktura, göra utlägg, skapa ärenden med mera. Nabos digitala kundportal effektiviserar styrelsearbetet och denna demo-genomgång visar hur ni på bästa sätt ska kunna hantera allt det som kundportalen erbjuder.

Erica, som jobbar med uppstart hos oss, har stenkoll på portalen och håller regelbundet utbildningar till nya kunder i hur man kan använda portalen för att alla i styrelsen enkelt kan hålla koll och hjälpas åt med styrelseuppgifterna. 

Webinaret är perfekt för dem som vill lära sig mer om kundportalen, oavsett om du är befintlig kund hos oss eller om du är nyfiken på Nabo och hur vår digitala kundportal skulle fungera i er brf.

Signea upp via knappen ovan och var med live för möjlighet att ställa frågor till Erica under genomgången. Registrerar du dig kan du även se webinaret vid ett senare tillfälle, kanske tillsammans med resten brf-styrelsen vid nästa sammankomst. 

 Välkommen!