Logga in

Upptäck vår marknadsledande kundportal

Vi utvecklar våra tjänster och verktyg efter dina behov. Få en demo av vår unika kundportal med smarta funktioner som underlättar styrelsearbetet.

Boka demo
Ekonomisk förvaltning Teknisk förvaltning Juridik
Underlätta styrelsearbetet med Nabos kundportal

Oavsett om du är intresserad av ekonomisk eller teknisk förvaltning får du med vår kundportal med smarta funktioner som underlättar i vardagen. Samtidigt har du din personliga förvaltare och våra kunniga experter nära tillhands för alla frågor kring ekonomi, juridik och teknik.

Få en demo anpassad efter dina förutsättningar
Tjänster för dina behov

Ta reda på tjänster som passar just din styrelse och fastighet. Vi erbjuder tjänster inom:

  • Ekonomisk förvaltning
  • Teknisk förvaltning
  • Juridik
Funktionen för styrelsen och medlemmar

Få en demonstration av Nabos kundportal som är fylld med smarta funktioner för:

  • Styrelsens arbete
  • Boende och hyresgäster
Personlig rådgivning

Få en personlig konsultation anpassad efter dina behov:

  • Demo och rådgivning kring tjänster för din förening
  • Tips på frågor du kan ställa till din nuvarande förvaltare
Boka demo av Nabos kundportal och tjänster

Därför ska du välja Nabo

Thumb team
Proffsigt

Få ett team av engagerade experter som ger snabba svar och löser problemen

Thumb time
Tidseffektivt

Minska arbetsbördan och frigör tid med enkla digitala lösningar

Thumb longterm
Långsiktigt och transparent

Säkerställ kontinuitet genom samlad dokumentation och kommunikation i kundportalen

Varför våra kunder är nöjda kunder

Smidigheten gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo

"Hanteringen av fakturor och ärenden har utvecklats på ett bra sätt. Inte minst smidigheten med attesteringen och årsredovisningen gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Per-Olof, Styrelseledamot: Sirius nr 18 upa, Stockholm

Effektivt och användarvänligt

"Nabo har skapat en produkt som är effektiv och användarvänlig. Styrelseverktyget bidrar till den kultur vi har i föreningen där alla hjälper till."
Thomas, Advokat: Åldermannen 100, Stockholm

Kundplattformen är riktigt bra

"Kundplattformen är riktigt bra och genom den får vi en bra överblick på allt som berör vår brf"
Karl-Gunnar, Pensionär: Fältspaten, Uppsala

Det bästa med Nabo är kundportalen

"Det bästa med Nabo är kundportalen, det är enkelt att få överblick av ekonomin"
Andranik Safaryan, Egenföretagare: Mörsaren, Uppsala

Jättebra stöd både administrativt och juridiskt

"Styrelserollen var ny för mig och jag fick ett jättebra stöd både administrativt och juridiskt."
Mia Gustafsson, Redovisningsansvarig: Fabrikshuset, Värmdö

Tillmötesgående och tillgängliga

"Vi hade stort behov av stöd vid ombildningen vilket vi fick av Nabo. Våra kontaktpersoner har alltid varit väl insatta i vår situation – kunniga, tillmötesgående och tillgängliga."
Marianne, Pensionär: Alphyddans ros, Stockholm

Kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare

"Vi är väldigt nöjda med vår kontaktperson och tjänsterna som erbjuds. Jag skulle rekommendera Nabo till föreningar som vill ha kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare."
Jan, Bygglärare: Hemmet 14, Stockholm

Tillmötesgående och serviceinriktade

"Medarbetarna har alltid varit mycket tillmötesgående och serviceinriktade."
Kenneth, pensionär: Näktergalen 27, Sthlm

Kunskap och erfarenhet

"Det finns en kunskap och erfarenhet som gör att det fungerar väldigt smärtfritt för oss."
Björn Nilsson, pensionär: Fajansen 8, Stockholm

System som alltid har fungerat

"Kundportalen är ett oerhört bra system som alltid har fungerat."
Dick Kjellberg: Smeden 2, Stockholm

Utmärkt och snabb konversation

"Vi har en utmärkt och snabb konversation med förvaltare och fastighetsskötare."
Mats, VD: Hasselholmen, Stockholm

Snabb service oavsett fråga

Vi får ett helhetspaket med Nabo som vi inte får någon annanstans - en bra plattform där man har struktur, i kombination med att vi får tillgång till kunskap och snabb service oavsett fråga.
Robert Svensson, Gymnasielärare: Sjöpärlan, Stockholm

Snabba svar i portalen

Övergången till Nabo gick över förväntan, det var inte så mycket vi behövde göra själva. Vi får svar fort och i portalen kan jag enkelt se vad de andra i styrelsen gör.
Svante Lundin, Ordförande: Stenbrottet 3, Stockholm

Jag kan göra mycket själv i portal

"Vi slipper att alltid behöva ringa eller maila för information. I portalen kan jag göra mycket själv utan att för den sakens skull tappa den personliga kontakten."
Thomas, Ordförande: Solna Blomgården, Stockholm
Möt några av våra medarbetare
Erica på Uppstartsavdelningen
Tekniska förvaltaren Joel
Kristin, Ekonomiska förvaltare och säljare
Jim och Martin hjälper till att utveckla Nabos Kundportal
Ekonomiska förvaltarna Marcus och Maj-Britt

Så enkelt är det att byta till oss som förvaltare

Steg 1
Säg upp befintligt avtal
Glöm inte att ha koll på uppsägningstiden så att det inte förlängs automatiskt.
Steg 2
Luta er tillbaka - vi hanterar hela bytet
Slipp pappersarbete och kommunikation med er nuvarande förvaltare - med en fullmakt sköter vi det åt er.
Steg 3
Få en egen curlingförälder
Vårt uppstartsteam hjälper er att komma igång och finns tillhands så länge som det behövs.
Boka demo
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies